مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

معرفی بهترین مدل سرخ کن در بازار ایران

از سرخ کن بدون روغن راضی هستین ؟ بهترین مارک سرخ کن بدون روغن چیست ؟سرخ کن بدون روغن تفال خوبه یا فیلیپس؟ پیش تر مقاله ای راجع به معایب سرخ کن بدون روغن نوشتیم و اطلاعاتی را در رابطه با ویژگی های سرخ کن ها و نوع کاربرد آنان به دست آوردیم ، با توجه به مزایا و معایب سرخ کن های بدون روغن خیلی از افراد خواهان این مدل سرخ کن ها شدند بنابراین تصمیم گرفتیم تا مقاله ای را به بهترین مارک سرخ کن بدون روغن اختصاص دهیم و انواع بهترین برند های سرخ کن بدون روغن را بررسی کنیم . از جمله از سوالاتی که در رابطه با بهترین برند سرخ کن های بدون روغن از ما پرسیده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سرخ کن بدون روغن تفال بهتره یا سرخ کن بدون روغن بیشل ؟
سرخ کن بدون روغن چه مارکی خوبه بخرم ؟
گارانتی و ضمانت سرخ کن های بدون روغن چگونه است ؟ و …

اگر شما هم این مدل سوالات را دارید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بتوانید پاسخ سوالات بالا را متوجه شوید .

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن در بازار

در اینجا علاوه بر آن که بهترین مارک سرخ کن بدون روغن را معرفی کرده ایم بهترین مدل سرخ کن بدون روغن هر برند را بررسی می کنیم و در انتها پرسش سوال آیا از سرخ کن بدون روغن راضی هستین را بررسی خواهیم کرد . مقاله داغ: تفاوت سرخ کن بدون روغن با سرخ کن معمولی چیست؟

1. بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650/91

فیلیپس نام یک برند چند ملیتی است که انواع محصولات لوازم خانگی کوچک برقی را روانه بازار می کند ، یکی از بهترین محصولات برند فیلیپس متعلق به سرخ کن های بدون روغن فیلیپس هستند که از محبوبیت بالایی نیز برخوردارند . این مدل سرخ کن ها دارای سیستم قطع کن خودکار هستند و قطعات آن قابل جدا شدن هستند . سبد گردان در این مدل محصول مشاهده نمی شود و حدود 8 کیلوگرم وزن دارد . وجود صفحه نمایش این دستگاه باعث شده تا به راحتی از تنظیمات دستگاه مطلع شد .

 سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650/91

2. بهترین سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 600

دسینی یکی از برند هایی است که نمی توان دقیق بیان کرد ساخت چه کشوری است ، بنابراین برای شناختن برند دسینی توصیه می کنم مقاله دسینی ساخت کجاست را مطالعه کنید . این مدل سرخ کن دارای سیستم قطع خودکار است اما متاسفانه فیلتر قابل تعویض و صفحه نمایش ندارد ،قابلیت تفکیک قطعات در این دستگاه باعث شده است تا شست و شوی راحت تری داشته باشد . این مدل سرخ کن بدون روغن حدود 6 کیلوگرم وزن دارد و از آن می توان به عنوان بهترین سرخ کن بدون روغن دسینی یاد کرد .

سرخ کن تفال EY401

EY401 به‌نوعی نسخه کوچکتر EY701 محسوب می‌شود که گنجایش و توان مصرفی آن به ترتیب ۴.۲ لیتر و ۱۵۰۰ وات است. پنل کنترل و منوی این دستگاه نیز در سقف دستگاه قرار دارد و دارای ۸ دستور پخت است.

برای ساخت سرخ کن بدون روغن تفال EY401 نیز از «پلاستیک» مرغوب استفاده شده که رنگ‌بندی آن «مشکی» و «نقره» است که با توجه به بهره‌مندی از ابعاد مناسب، وزن مطلوبی دارد (۴.۵ کیلوگرم).

 

سرخ کن تفال EY505

دیگر سرخ کن پیشرفته تفال است که نمایشگر و منوی لمسی آن برخلاف موارد قبلی در قسمت جلویی دستگاه قرار گرفته است. این دستگاه ۱۴۰۰ واتی و خوش‌ساخت بدنه‌ایی پلاستیکی دارد و کاسه گردشکل آن با روکشی نچسب و ضد خش پوشانده شده است.

کاسه ۴.۲ سرخ کن بدون روغن تفال EY505 مربعی (با گوشه‌های قوس‌دار) است و به همراه یک صفحه گریل عرضه می‌شود.

 


سرخ کن تفال EY501

ظاهری مشابه با مدل EY505 دارد؛ با این تفاوت که از نمایشگر و منوی لمسی بهره نمی‌برد و پنل کنترل آن شامل ۲ ولوم چرخشی برای تنظیم و کنترل دما و زمان پخت است.

سرخ کن بدون روغن تفال EY501 دارای توان مصرفی ۱۴۰۰ وات است و کاسه استفاده‌شده در آن ۴.۲ لیتری است. این سرخ کن چند کاره بدنه‌ایی از جنس پلاستیک دارد و به رنگ مشکی عرضه می‌شود.

 


معرفی بهترین سرخ کن : دلونگی

دلونگی (Delonghi) یک برند قدرتمند است که به واسطه ساخت لوازم خانگی برقی با کیفیت، شهرت و اعتبار بسیار زیادی کسب کرده است. این برند ایتالیایی سرخ کن‌های فوق‌العاده پیشرفته، پرظرفیت و با ابعاد بزرگ عرضه می‌کند.

سرخ کن‌های کوچکتر این برند نیز دارای کیفیت بسیار مطلوبی هستند و توانایی رقابت با محصولات تفال و فیلیپس دارند. سرخ کن‌های چندکاره دلونگی، توان بسیار بالایی دارند، مجهز به صفحه نمایش LCD هستند و نیز از همزن پارویی بهره می‌برند.

این همزن، غذای موجود در محفظه دستگاه را (در صورت نیاز، به ورش اصولی و حرفه‌ای) می‌چرخاند تا طبخ غذا با کیفیت مطلوبی انجام شود و مرغوب‌ترین طعم و مزه را داشته باشد.

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 600

3. بهترین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9240

با استفاده از این نوع سرخ کن بدون روغن تا حدود 80 درصد می توانید در مصرف روغن صرفه جویی کنید ، این مدل سرخ کن حدود 3 لیتر گنجایش دارد و برای تعداد افراد 4 تا 5 نفر کفایت می کند و خود دستگاه هم به اندازه 7 کیلوگرم وزن دارد ، با توجه به توانی که دارد تنها 3 دقیقه زمان نیاز دارد تا دستگاه داغ شود . با استفاده از این دستگاه علاوه بر سرخ کردن می توان برای گریل کردن و کباب کردن هم از آن استفاده کرد . این نوع دستگاه فیلتر قابل تعویض ندارد . اگر ا سرخ کن بدون روغن فیلیپس استفاده میکنید به ما بگویید که آیا از سرخ کن بدون روغن راضی هستین یا نه . 

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9240

4. بهترین سرخ کن بدون روغن هانوور مدل NO.1007

این نوع سرخ کن فیلتر قابل تعویض ندارد اما در مقابل قابلیت تفکیک قطعات را دارا می باشد ، از دیگر ویژگی های آن می توان به وجود صفحه نمایش ، سبد گردان ، سیستم قطع کن خودکار و … اشاره کرد . این نوع سرخ کن حدود 3 کیلوگرم وزن دارد . این نوع خودکار دارای ظرفیت 2.5 لیتر است و 7 برنامه برای پخت و پز را دارا می باشد .با استفاده از این سرخ کن شما می توانید انواع مواد غذایی خود را با کمترین روغن سرخ کنید .

 بهترین سرخ کن بدون روغن هانوور مدل NO.1007

5. بهترین سرخ کن بدون روغن بیشل مدل BL-DF-008

بیشل نام یک برند تایوانی است که در سال 2005 تاسیس شده است ، در اینجا نمونه ای از سرخ کن بیشل را بررسی می کنیم ، این مدل سرخ کن از برند بیشل سبد گردان ندارد اما دارای فیلتر قابل تعویض ، صفحه نمایش ، سیستم قطع کن خودکار و … می باشد . شما برای استفاده از این نوع سرخ کن تنها لازم است تا از یک قاشق روغن استفاده کنید . بهترین سرخ کن بدون روغن بیشل حدود 4.2 کیلوگرم وزن دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.