مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بست بافت و ارزان سرا

خرید فرش ارزان قیمت خراسان دغدغه بسیاری از خانواده‌های ایرانی است. سوالی که هنگام خرید، ذهن خریداران را مشغول می‌کند این است که چگونه یک فرش ماشینی خوب بخریم؟

اگر برای خرید فرش سری به فروشگاه‌ها زده باشید می‌دانید که راهنمایی فروشندگان بیشتر گیج‌کننده است تا کمک‌کننده. تنها زمانی که خودتان از قبل اطلاعات داشته باشید به‌راحتی می‌توانید تشخیص دهید فرش ماشینی با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد.

 

 

شانه و تراکم، جنس نخ فرش و داشتن استانداردها مهترین نکاتی هستند که هنگام خرید فرش ماشینی خوب باید به آن دقت کنید. فیلم زیر را ببنید تا متوجه شوید چطور می توان فرش اصل را از تقلبی تشخیص داد.

نمایشگر ویدیو
00:00
01:52

فاکتورهای خرید یک فرش ماشینی خوب

چندین و چند فاکتور در خرید فرش ماشینی خوب دخیل هستند. که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

قیمت فرش ماشینی با توجه به چند شانه بودن فرش

خرید فرش ارزان قیمت اصفهان ماشینی  عاملی است که همیشه روی خرید ما تأثیر می‌گذارد. حتی اگر عدد مشخصی را هم در ذهن خود در نظر نگرفته باشید؛ ناخودآگاه بودجه خاصی در ذهن شما برای خرید اختصاص یافته است. البته قیمت لزوماً اولویت اول نیست و خیلی از افراد بیشتر به زیبایی و کیفیت اهمیت می‌دهند.

خوشبختانه تنوع زیاد فرش ماشینی به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی گزینه‌ای مناسب با بودجه خود پیدا کنید. با افزایش رقابت در بازار فرش‌های ماشینی حتی فرش‌های ارزان‌تر هم کیفیت مطلوبی دارند.

اگر دنبال خرید فرشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستید پیشنهاد می‌کنیم فرش 700 شانه انتخاب کنید که زیبا و بسیار بادوام است. هر چه شانه فرش بیشتر باشد فرش ظریفتر و زیباتر شده و قیمت آن بالاتر می‌رود. به نسبت بودجه خود به ترتیب سراغ فرش‌های 1200 شانه و فرش ماشینی 1500 شانه بروید.

فرش الیا ، فرش مدرن طوسی

عکس فرش جدید ، فرش فانتزی ، فرش طوسی

جنس فرش ماشینی خوب

چند عامل در تعیین جنس فرش تأثیرگذارند ازجمله: جنس نخ، نوع بافت، رنگ استفاده‌شده در رنگ‌آمیزی نخ‌ها، آهار فرش و…

اما مهم‌ترین مسئله جنس نخ است. اگر یک فرش خوب و باکیفیت می‌خواهید، پیشنهاد ما این است که فرشی بخرید که با نخ آکریلیک هیت ست، بافته‌شده است. با پیشرفت صنعت ریسندگی و نساجی کشور نخ‌هایی موسوم به Heat set تولید می‌شوند که ویژگی‌های قابل‌توجهی دارند. ازجمله:

• بدون پرز هستند و پرز بسیار کمی تولید می‌کنند.
• در برابر گرما و سرما مقاوم‌اند.
• نور خوشید باعث تغییر رنگ و افت کیفیت آنها نمی‌شود.
• نسبت به رطوبت مقاوم‌اند.
• گرد و غبار نمی‌گیرند.
• در برابر حرارت زیادی مثل حرارت زیاد اتو یا کتری و ظرف غذا مقاوم هستند.
• چون پرز تولید نمی‌کنند و در براب گرد و غبار مقاوم‌اند؛ ضدحساسیت هستند.
• کیفیت و شفافیت رنگ در آنها بالا است و طرح فرش زیباتر است.

 برای اطلاع ازخرید فرش ارزان قیمت سمنان و فرش ماشینی مطلب زیر را حتما بخوانید


بهترین رنگ فرش ماشینی

اگر دستتان در خرید فرش باز است و بودجه خوبی به آن اختصاص داده‌اید و طرح و زیبایی آن بسیار برایتان مهم است؛ فرش‌های 1200 شانه و 1500 شانه به خوبی نیازتان را برآورده می‌کنند. این فرش‌ها تراکم بالایی دارند که باعث می‌شود طرح و نقش فرش بسیار طبیعی و با کیفیت باشد.

 

 

ست کردن فرش فیروزه ای با مبل

 

برای انتخاب رنگ فرش ماشینی خوب می‌توانید از رنگی که در سایر نقاط خانه مثل مبلمان و پرده وجود دارد استفاده کنید. مثلا اگر مبلمان شما آبی رنگ است فرشی انتخاب کنید که رنگ آبی در نقش و نگار آن بکار رفته باشد. البته نباید در این کار افراط کنید.

استفاده از رنگ‌های مکمل هم ایده خوبی است. یعنی به جای اینکه عینا از رنگ آبی استفاده کنید از مکمل‌های آن بهره ببرید.

 

فرش وینتیج ، فرش مدرن طوسی

خرید فرش وینتیج ،خرید فرش ارزان قیمت اهواز مدرن طوسی

خرید فرش ماشینی با توجه به کاربرد آن

کدام بخش از منزل شما نیاز به فرش ماشینی جدید دارد؟ آیا برای نشیمن خانه فرش می‌خرید یا بری اتاق خواب، اتاق کودکان و آشپزخانه؟
نکات خرید یک فرش ماشینی خوب برای هرکدام از این بخش‌ها متفاوت است. مثلاً در آشپزخانه بهتر است به‌جای فرش از گلیم فرش استفاده کنید؛ چون فرش آشپزخانه چند بار در سال شسته می‌شود و باید شستشوی آن آسان باشد.
انتخاب هوشمندانه برای اتاق خواب کودکان فرشی است که نرم و راحت باشد چون بچه‌ها زیاد روی زمین می‌نشینند و بازی می‌کنند. جنش نخ آن هم باید مرغوب باشد و زیاد پرز تولید نکند چون ممکن است باعث بروز حساسیت در کودک شود. همچنین رنگ آن نباید روشن باشد و زود چرک شود.

مدل جدید فرش 99

خرید فرش ماشینی با ابعاد مناسب

اندازه فرش ماشینی حتماً باید مناسب خانه شما باشد. انتخاب اندازه مناسب کار ساده‌ای است تنها کافی است مساحت قسمتی که می‌خواهید آن را فرش کنید اندازه بگیرید و نکات زیر در را در نظر بگیرید.
اندازه فرش نباید لب‌به‌لب دیوار باشد، فرشی انتخاب کنید که حداقل 20 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد و زیر پایه مبل نرود. خرید فرش ارزان قیمت خوزستان ماشینی خوب در این ابعاد هم به‌صرفه است و شما با حداقل هزینه ممکن خرید می‌کنید و هم فرش زیر پایه مبل خراب نمی‌شود.

 

 

ماهور ماکت فروشگاه اینترنتی رسمی شرکت فرش ماهور است که با هدف آسان کردن روند خرید فرش ماشینی خوب تاسیس شده است و در کنار نمایندگی‌های متعدد فرش ماهور در تمام کشور به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند. اگر قصد خرید فرش ماشینی دارید در ماهور مارکت می‌توانید خریدی آسان و رضایت‌بخش را تجربه کنید.

فرش ماشینی

فرش ماشینی طرح النا 1200 شانه تراکم 3600 طرح و بافت جدید از مجموعه فرش ماشینی کاشان است. هدف اصلی کارخانه فرش کاشان تولید محصولات درجه یک و با کیفیت جهت رضایت مشتریان عزیز است. قدیمی ترین فرش های متعلق به شهر کاشان است. این فرشها عمدتاً دارای طرحهای سنتی و نقشه های دستبافت هستند.
فرش از نکات مهم برای زیبایی منزل و ایجاد آرامش محیط زندگی است. خرید فرش  ارزان قیمت عروس ماشینی به دلیل دوام بالا و قیمت مناسب تر نسبت به فرش های دستبافت مورد استقبال بیشتری قرار میگیرد. تولیدات متنوعی در زمینه فرش ماشینی وجود دارد. خوشبختانه فرش ماشینی با تمام سلایق اجتماعی و فرهنگی بافت و تولید می شود و به دلیل ارزان تر بودن نسبت به فرش های دستبافت اغلب اقشار جامعه توانایی خرید انواع مدل فرش را دارند. برای بافت فرش ماشینی از سه نخ مورد مصرف قرار می گیرد نخ پود ، نخ تار و نخ پود. در فرش های ماشینی می توان تنوع طرح های بیشتری ایجاد کرد.

فرش کاشان

کارخانه فرش کاشان ، فرش ها را با رنگ ها و نقوش متنوعی تولید می کند که با تمام سلایق عجین باشد. برای خرید فرش خوب باید نوع فرش و کاربرد آن را در نظر گرفت.  خرید فرش ارزان قیمت جهیزیه ماشینی توسط ماشین آلات صنعتی مختلفی بافت و تولید می شود که از بهترین ماشین آلات صنعتی می توان به دستگاه های HCIX2 ، HCPX2  وندویل اشاره کرد. قابل ذکر است فرش های بافته شده با نخ های اکرلیک دارای کیفیت و زیبایی بالاتری است. نخ های که در بافت فرش استفاده می شود نخ پلی استر یا ابریشم مصنوعی و یا نخ اکریلیک است .
فرش ماشینی کاشان تولیدکننده و عرضه کننده انواع فرش کاشان می باشد. از دلایلی که فرش ماشینی کاشان مورد استقبال عموم و افراد قرار گرفته است می توان طرح های بسیار متنوع  با رنگبندی بالا ، کیفیت و ظرافت در بافت ، استفاده از مواد درجه یک ، قیمت مناسب و ارزان نسبت به فرش های دستبافت و خرید مستقیم و بی واسطه از کارخانه اشاره کرد. یکی از عوامل موثر در محبوب بودن فرش ماشینی کیفیت بالای فرش می باشد . الیافی که در بافت فرش مورد مصرف قرار میگیرد و دستگاه های بافت فرش عامل اصلی افزایش کیفیت محصولات می باشد.

کارخانه فرش کاشان

مجموعه فرش کاشان تمام سعی خود را به کار گرفته است تا محصولاتی با کیفیت درجه یک تولید و عرضه کند که مورد استقبال مردم قرار گیرد . از دیگر خصوصیات بارز فرش ماشینی کاشان می توان به تنوع بالا در رنگبندی و نقوش فرش اشاره کرد . در تولیدی فرش کاشان انواع فرش ها با در نظر گرفتن سلایق گوناگون به صورت طرح سنتی ، کلاسیک و فانتزی بافت و تولید می شود
یکی از پر فروش ترین محصولات در فرش می توان به شاخه 700 شانه اشاره کرد فرش های 700 شانه به دلیل کیفیت مناسب و ارزان تر بودن و تنوع در طرح و رنگ مورد استقبال نسبت به سایر فرش ها قرار گرفته است . امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولژی در بافت فرش ماشینی انواع فرش ها 500 شانه ، 700 شانه ، 1000 شانه و 1200 شانه بافت و تولید می شوند . فرش های 1000 شانه و 1200 شانه نسبت به فرش های 500 شانه و 700 شانه ظرافت و زیبایی بیشتری دارند.
کارخانه ی فرش کاشان جهت جلب رضایت مردم از مواد اولیه درجه یک برای بافت فرش استفاده می کند. فرش های تولید شده در کارخانه فرش کاشان دارای 5سال ضمانت نامه کتبی است . خرید فرش ارزان قیمت  لرستان فرش های ماشینی کارخانه فرش کاشان قیمت مصوب تولید بوده و از سایر فروشگاه ارزان تر می باشد . ارسال فرش از درب کارخانه تا منزل مشتریان عزیز رایگان و به عهده کارخانه می باشد . کارخانه فرش کاشان برای راحتی مشتریان خرید اینترنتی فرش را به صورت آنلاین به مشتریان توصیه می کند

ارزانترین قیمت فرشهای گبه کاشان از کارخانه

ارزانترین قیمت فرشهای گبه کاشان از کارخانه با بهترین کیفیت ممکن را از طریق سایت های تجاری ما اقدام به سفارش و خرید نمایید.

 

 

گبه هنر اصیل ایرانی

 

گبه یکی از فرش های با ارزش سنتی ایران استکه نام های مختلفی ان را می شناسند از جمله گاباج و در زبان لری و کردی به نام گاوا نیز خوانده می شودو همچنین در زبان های بختیاری به نام خرسک نیز معروف می باشد ولی نوع بافت انها و طراحی مدل های ان تقریبا در همه انواع ان به نوعی مشترک می باشد.خرید فرش ارزان قیمت هرمزگان 

فرش های گبه نسبت به سایر فرش های ایرانی از ضخامت بیشتری برخوردار می باشد که این گبه را متفاوت از دیگر فرش ها نموده است

بعضا ضخامت گبه به حدود ۲٫۵ سانتی متر می رسد که این شبهت به گلیم بیشتر داشته تا دیگر فرش ها

حسن این ضخامت گبه ان را نسبت به  فرش های سنتی و قدیمی قابل استفاده بیشتری از انها می شود.

اما این ضخامت برای از مردم خوشایند نبوده و دلیلی می شود که از ان استفاده کمتری شود.

 

خرید بدون واسطه گبه

امروزه انواع مدل های گبه به صورت ماشینی در بازار موجود بوده که ان توسط دستگاه های به روز بافت گبه و فرش تولید می شود.

تهیه این محصول به دو صورت زیر بزای مشتریان موجود می باشد.

  • فروش به صورت عمده
  • فروش تکی و به اصطلاح خرده فروشی

که مشتریان متناسب با نیازشان می توانند از از طریق فروشگاه های اینترنتی و یا به صورت حضوری اقدام به سفارش ان نمایند

 

قیمت فرشهای گبه

 

فروش  انواع گبه های ماشینی باقیمت عمده

 

بعضا نمایندگی ها و یا عمده فروشان با خرید عمده این محصول در دیگر شهر ها ان ها رابه صورت تک فروشی در اختیار مشتریان و مصرف کنند گان قرار می دهند

خرید بدون

سایت های اینترنتی ما بخش وسیعی از این گبه و گلیم فرش های را با انتخاب بهترین و زیباترین طرح های موجود در بازار را به صورت عمده و جزء برای تمام مشتریان فراهم اورده است.کانال تلگرام فرش ارزان 

فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت

ارزانترین قیمت انواع گبه ماشینی کاشان

 

قیمت انواع گبه

 

گبه های سنتی

نام دیگر گبه قالیچه خرسک است نرمی گبه ها به علت وجود پود بیشتر در بافت آنهاست.

طرح گبه ها از نقشه خاصی تبعیت نمی‌کند بلکه نقشه‌هایی ذهنی بسته به میراث گذشتگان یا نوآوری خود افراد است.

گبه ها اکثرا دارای رنگهای روشن مانند کرم سفید و یا شیری رنگ است نقش اشتراکی که بین گبه ها است وجود نقش پردازی سنتی است

گبه های سنتی توسط ایلات لر قشقایی ها و عشایر تهیه می‌شود بافت گبه ها دارای پرزهای بلند یک سانتی متری است بافت گبه تفاوت خاصی با بافت قالی ندارد بافت گبه فقط دارای پرزهای بلند است
در مجموع می‌توان گفت که وجه مشترک بین طرح‌گبه های سنتی گونه‌هایی از نقش پردازی سنتی است که به صورت هندسی زمینه ای مرکب از حیوانات و پرندگان نقش بوته ها در آن به کار رفته است. خرید فرش ارزان قیمت اصفهان در سرای فرش ایران

 

قیمت انواع گبه

 

گبه های جدید

 

امروزه مدل های گبه های جدید توسط تولید کنندگان که بیشتر از شهر کاشان می باشند شرایط عالی را برای خریداران این کالا به وجود اورده است.

گبه های بافته شده با طرح های سنتی و جدید و بسیار جذاب در خدمت مشتریان قرار گرفته است.

که این گبه ها به اتاق ها و پذیرایی و آشپزخانه و غیره جلوه خاصی بخشیده است مشتریان عزیز می توانند با قیمت مناسب و خرید فرش ارزان قیمت سمنان آسان به گبه های جدید فانتزی و سنتی با طرح های متفاوت را خریداری کنند.

گبه های جدید به لحاظ داشتن قابلیت ترکیبی با هر نوع دکوراسیون و قیمت های مناسب مورد توجه مشتریان قرار گرفته و طرح بافت آن از نقشه های ایرانی تهیه شده است.
گبه های جدید به دلیل رنگ های شادی که در آن به کار رفته می‌توان در بخش های مختلف خانه ها مانند اتاق خواب اتاق کودک اتاق سالمند استفاده نمود و آن بخش خانه را مفرح و شادی آور کرد.

 

قیمت انواع گبه

فرش گبه کاشان

 

فرش گبه کاشان یکی از زیباترین مدل های فرش های فانتزی است که با کیفیت و مرغوب بودن مواد ان توانسته از صادرات انواع این کالا برخوردار باشد.

تولید کنندگان کاشان با ایجاد دستگاه های مدرن تولید انواع گبه توانسته اند به مانند تولید فرش های ماشینی حرف اول را در بین دیگر شهرهای کشور بزنند.

سایت‌های اینترنتی انواع گبه های کاشان را با قیمت های متفاوت در دسترس عموم قرار داده تا عموم مردم بتوانند به آسانی خرید مورد نیاز خود را انجام دهند قیمت‌ گبه کاشان به نسبت استفاده های زیادی که دارد بسیار با صرفه است که قابلیت استفاده در محیط های مختلف منازل را دارا می باشد.

مجموعه سایت های تجاری ما با فراهم آوردن  طرح های جدبد این محصول از بهترین کارخانه های تولید گبه ماشینی کاشان شرایط ویژه ایی را برای خریدفرش ارزان قیمت اهواز و ماشینی و انواع مدل های ان فراهم اورده است.

بیش ترین فرش های زیبا و جذاب را می‌توانید در کاشان تهیه کنید که منبع فرش‌ها گبه ها گلیم ها با طرح های سنتی و قدیمی و متنوعی می باشد.

فرش گبه کاشان طرح های بسیار زیاد و جذابی داشته که برای ان طرح های ان بیشتر از طرح های سنتی اقتباس گرفته اند.

 

قیمت انواع گبه

 

قیمت انواع گبه ماشینی کاشان

 

یکی از بهترین نوع خرید فرش ارزان قیمت خوزستان به صورت عمده است قیمت های بسیار با صرفه بوده و هم برای خریدارن و هم تولید کنند گان گزینه مناسبی می باشد

بنابراین تولید کنند گان بیشتر به دنبال خریداران عمده قیمت انواع گبه های ماشینی هستند حاضر به تخفیف قیمت با شرایط خوبی به انها می باشند.
پرمصرف‌ترین و ارزانترین قیمت گبه ماشینی و  سنتی در سایت های تجاری فروش عمده را دارا هستند.

همچنین دستگاههایی که گلیم و گبه تولید می‌کنند نسبت به دستگاه های بافندگی فرش ارزان تر اند به دلیل وجود الیاف هیت ست که نرمی و لطافت خاصی به گبه ها می بخشد قیمت گبه نسبت به گلیم دو برابر می باشد گبه ها به واسطه قیمت های مناسب باعث می‌شود راهی مطمئن برای داشتن یک دکوراسیون زیبا در خانه ها شود.

فروش ها به صورت عمده و خرد می باشد که قیمت عمده با قیمت خود بسیار متفاوت است و به سود است که عمده خریداری شود شما مشتریان می توانید حتی اگر خرید خرد هم برای منازل خود داشته باشید از سایت های اینترنتی که بدون واسطه می باشد خریداری کنید تا هزینه کمتری برای خرید خود بپردازید.

 

قیمت انواع گبه

مراکز فروش گبه کاشان

 

عنوان کاشان با تجربه و سابقه درخشندگی بسیار بالایی که در زمینه بافت انواع فرش های ماشینی داشته است نشان دهنده یک برند قوی است.

تولید کنندگان می توانند با قرار دادن سایت های اینترنتی که مراکز فروش هستند گبه هایی با کیفیت بسیار بالا و طرح و نقشه های جذاب را در اختیار همگان قرار دهند این گونه خرید و فروش باعث می شود خریدار با کمترین وقت و کمترین هزینه خرید خود را انجام دهد.

همچنین خریدارانی که نمی توانند به شهر کاشان سفر کنند این فروش کم هزینه برای شان مهیا شده تا انواع این محصول را در اختیار داشته باشند.

سایت های اینترنیت ما به عنوان یکی ازمرکزهای خرید فرش ارزان قیمت عروس ماشینی کاشان شناخته شده می باشد که با ارسال انواع گبه ماشینی و دیگر محصولات فرش  کل کشور بهترین طرح های کبه های کاشان را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

فرش نیاوران 1200 شانه برجسته

فرش 6 متری : 2.700.000 تومان

فرش 9 متری : 4.300.000 تومان

فرش 12 متری : 5.350.000 تومان

سرای فرش ایران

سرای فرش ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده فرش کاشان (طرف قرارداد با 80 درصد کارخانه های ممتاز فرش کاشان مشغول به فعالیت می باشد. هدف سرای فرش ایران در راستای رضایت مشتریان عزیز است . سرای فرش ایران داری فرش ماشینی های متنوع با انواع طرح ها و رنگ ها و مدل های به روز است . در سرای فرش ایران ، فرش ها با انواع شانه ها و تراکم ها با کیفیت ممتاز و درجه یک به مشتریان عرضه می گردد . نخ های بکار گرفته شده برای بافت فرش ها نخ های اکرولیک هستند که بسیار نرم و لطیف و بدون پرز دهی می باشد . این نوع الیاف ضد حساسیت بوده دارا مقاومت بالایی است
یکی از ویژگی کارخانه فرش کاشان استفاده از نخ های مرغوب است که باعث بالا رفتن طول عمر و کیفیت فرش می شود .
در سرای فرش ایران فرش ها با کیفیت بالا و طرح ها و ابعاد مختلف (فرش 6 متری ، فرش 9 متری ، فرش 12 متری) با قیمت تولیدی فرش کاشان که اختلافی در حدود 20 تا 40 درصدی نسبت به نمایشگاه های معتبر دارند به مشتریان عرضه می گردد .
از دیگر مزایای سرای فرش ایران خرید فرش بدون واسطه و فروش اینترنتی فرش است که با مراجعه به سایت سرای فرش ایران و انتخاب فرش مورد نظر خود می توانید آن را سفارش دهید .
فرش های خریداری شده از سرای فرش ایران دارای ضمانت کتبی 10 ساله است. ارسال فرش ها در سرای فرش ایران رایگان می باشد .

چگونه فرش ماشینی با کیفیت را بشناسیم؟

با توجه به تولیدات متنوعی که در بازار فرش وجود دارد خوشبختانه فرش با تمام سلایق و فرهنگ های جامعه در قیمیت های مناسب با جدید ترین مدل ها عرضه می شود .
 متاسفانه عده ای از فروشندگان سود جو از مواد اولیه ضعیفی به نفع خود و به زیان مشتری که اکثرا آگاهی و دانش چندانی از فرش ندارند سوء استفاده کرده و فرشهایی با قیمت فرش پایین تر که با جنسها فوق العاده ضعیف تر چه از لحاظ کیفیت نخ و چه از لحاظ نوع بافت را به اسم کارخانه های معروف فرش به فروش میرسانند و در این راه برای خود سودهای کلان رقم میزنند .
- فرش ماشینی اکریلیک هیت ست فرشی لطیف و نرم تر است نسبت به فرش های پلی استر مقاومت بالایی در برابر گرما دارد
- بوی پلاستیک یا نفت نمی دهد
- رنگبندی شفاف تری دارد
اگر هر کدام از این نکات را نداشته باشد قطعا فرش پلی استر است یا درصد بالایی از ناخالصی در مواد اولیه آن بکار رفته است  که در مرکز خرید فرش ارزان قیمت جهیزیه می توان خرید. 


تراکم و شانه فرش چیست؟

هر تخته فرش ماشینی دارای دو نوع تراکم است (طولی و عرضی) می باشد .
تراکم عرضی را شانه گویند یعنی تعداد گره در یک متر عرضی (700 شانه ، 1000 شانه ، 1200 شانه)
شمارش و واحد تراکم هم با تعداد گره در طول فرش ماشینی ارتباط مستقیم دارد .

فرش ماشینی 700 شانه

یکی از شاخه های پر فروش و محبوب فرش ماشینی و به خصوص فرش کاشان دسته فرش ماشینی 700 شانه است .
فرش ماشینی 700 شانه واقعی دارای شانه 700 گره و تراکم 2100 تا 3000 گره می باشد . فرش ماشینی 700 شانه معمولا 8 رنگ یا 10 رنگ به فروش می رسد .

فرش ماشینی 1000 شانه

فرش 1000 شانه شباهت بالایی نسبت به فرش های دست بافت دارد . فرش 1000 شانه به دلیل قیمت فرش مناسب و زیبایی و کیفیت محبوبیت زیادی در بین مردم دارد . این فرش به دلیل شانه بالایی که دارد دارای ظرافت و زیبایی مخصوص به خود است و از فرش 440 شانه ضخامت کمتری دارد .

فرش 1200 شانه

این فرش دارای ظرافت و لطافت منحصر به خودش است که متقاضیان زیادی برای خرید فرش دارد . فرش 1200 شانه دارای مقاومت خاصی است . از خصوصیات این فرش می توان به لوکس بودن و عدم پرز دهی این محصول از فرش کاشان اشاره کرد .
کارخانه فرش کاشان ، فرش 1200 شانه را در ابعاد فرش 6 متری و فرش 9 متری و فرش 12 متری و قالیچه و کناره عرضه می کند .

انتخاب فرش با دکوراسیون خانه

برای انتخاب فرش مناسب باید شیوه استفاده و نوع کاربرد آن را در نظر داشته باشیم . فرشی که برای پذیرایی و مکان های پر رفت و امد مورد استفاده قرار می دهیم باید دارای مقاومت زیادی باشد و در برابر گردو غبار مقاوم باشد .
برای اتاق خواب بهتر است از فرشی با جنس لطیف و طیف نوری روشن استفاده شود .
خرید فرش ارزان قیمت لرستان با رنگ تیره مانند فرش سرمه ای ، فرش آبی و فرش قهوه ای به راحتی دوده و الودگی را نشان می دهد و رنگ های روشن و سفید خاک و جای پا را به خوبی مشخص می کند .
اگر فضای خانه ی شما کوچک است و می خواهید آن را بزرگ نشان دهید بهتر است از فرش های روشن استفاده کنید .
اگر فضای بزرگ و کم وسیله ای دارید بهتر است از فرش های تیره استفاده کنید .

از مزایای خرید اینترنتی فرش

از مزایای خرید اینترنتی فرش می توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد با خرید اینترنتی شما دیگر مجبور نیستید وقت خود را در ترافیک و شلوغی سپری کنید بلکه در کمترین زمان ممکن فرش مورد نیاز خود را سفارش دهید . شرایطی که برای هموطنان عزیز فراهم شده باعث شده تا فرش ماشینی خود را با ارسال رایگان و ضمانت کتبی و قیمت فرش مصوب تولیدی درب منزل خود در سراسر کشور تحویل گیرند.

خریدفرش هالیدی ۷۰۰ شانه

  • ۷۰۰شانه
  • رنگبندی: دارای ثبات رنگ واستفاده از ۸ الی ۱۰ رنگ .
  • رنگ زمینه فرش لاکی 
  • ورژن بدون پرز وهیت ست شده
  • بهترین فرشهای کاشان : همکاران ما در بست بافت به عنوان سایت فروشگاه اینترنتی فرش،کاملا تخصصی درزمینه فرش تمام تلاش خود را به کاربرده اند تا از میان تولیدکنندگان با توجه به کیفیت بالا وقیمت مناسب با توجه به سلایق خریداران عزیز مشخص و تهیه نماید. 

نحوه شناخت  فرش باکیفیت کاشان 

اولین گام ما برای شناخت فرش خوب و فرش با کیفیت تشخیص الیاف بکار رفته در فرش کاشان میباشد . استفاده از الیاف بی کیفیت و تقلبی متاسفانه امروزه توسط سود جویان در بازار بسیار زیاد شده است که اکثر مردم با آن آشنایی ندارند و این امر کاملا طبیعی است. چونکه تشخیص دقیق الیاف فرش درجه یک در برابر الیاف بازیافتی و تقلبی نیاز به کارشناس و آزمایشگاه دارد. لذا تمام تلاش بست بافت شناخت و تهیه بهترین و با کیفیت ترین فرش های کاشان می باشد. فرش های که از نخ صددرصد اکریلیک بافته شده باشد یا به عبارتی از الیاف بایر و یا مرینوس استفاده شود و الیافی که صحت و سلامتی آن برای ما محرض شود.

خرید ارزان فرش  ۷۰۰ شانه کاشان

چون خرید فرش ممکن است برای بعضی مردم هزینه سنگین محسوب شود دستگاه تولید فرش ماشینی ۵۰۰شانه را با تغییراتی در ژاکارت وسیستم بافت به صورت ۷۰۰شانه دراورده اند که بافت آن شبیه ۷۰۰شانه است اما قیمت ان از فرش ۷۰۰شانه اصلی ارزانتر میباشد وفقط از پشت فرش میتوان در یافت که فرش ۷۰۰شانه اصل نیست ولی باتوجه به قیمت پایین ان توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده وخواهان زیادی دارند 

درفروشگاه اینترنتی فرش بست بافت ما بر آنیم که بهترین فرش از لحاظ کیفیت نخ ، بافت، بدون پرز بودن وحتی دستگاه بافت فرش ماشینی ،وهچنین با خرید فرش ارزان قیمت هرمزگان را به معرض فروش مشتریان عزیز قرار داده وبدون واسطه ودلال بازی وحذف سود زیاد مشتریان خود را راضی نگه داریم .

لپ تاپ تبلت شو

لپ تاپ تبلت شو از بهترین انواع لپ تاپ استوک برای کسانی که با خود لپ تاپ حمل می کنند.

در اندازه های کوچک و وزن کم. با قدرت یک لپ تاپ کامل در حالت تبلت.

فاکتور های مهم

مهمترین فاکتور یک لپ تاپ تبلت شو این است که قدرت پردازش بالایی داشته باشد.

پس از پردازنده قوی نیازمند حافظه موقت مناسب با سرعت بالاست.

مقدار رم و نوع آن بسیار مهم است.

حافظه داخلی آن باید توانایی ذخیره سازی اطلاعات و داده ها را داشته باشد.

برای نمونه پردازنده های نسل ٥ به بالا از سرعت خوبی برخوردارند.

نوع DDR4 برای رم بسیار عالی است. در صورت داشتن بودجه مقدار آن ٨ گیگا بایت باشد بسیار ایده آل است.

گرافیک برای لپ تاپ تبلت شو اهمیت چندانی ندارد. چرا که اولا وزن لپ تاپ را بالا می برد. ثانیا هزینه اضافی را تحمیل خواهد کرد که نیاز نیست.

از مهمترین فاکتورها برای این دستگاه ها درگاه های آن است. داشتن پورت HDMI ، USB3 و . . . از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا نیاز مبرم کاربران است. وای فای و بلوتوث داخلی از مهمترین بخش هاست.


پیشنهاد ما سرفیس های استوک مایکروسافت است. هرچند مدل های دیگری از لپ تاپ  تبلت شو مایکروسافت  و دل و لپ تاپ استوک اچ پی موجود است.

عامل تعین کننده برای این دسته از محصولات قیمت آن است.

قیمت پایین آن نسبت به مدل های مشابه نو از نقاع قوت آن است.


بهترین لپ تاپ های قابل تبدیل به تبلت کدام ها هستند؟ :

 یک لپ تاپ ماشین خوبی برای زمانی است که شما میخواهید کارهای اداره را از راه دور انجام دهید . یک تبلت در اصل برای استفاده از محتوا و اپلیکشین های مورد نیاز لمسی برای انجام کارهای اداری مناسب است . ولی شما نیازی به انتخاب یکی از آنها ندارید . با یک وسیله ی قابل تبدیل و ترکیبی از لپ تاپ و تبلت سونی میتوانید بهترین امکانات هر کدام را در یک وسیله داشته باشید . 

این وسیله های ترکیبی در اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارند . بعضی از آنها به شما اجازه میدهند که صفحه نمایش را از کیبورد کاملا جدا کنید مثل بعضی لپ تاپ هایی که صفحه نمایش تاشو و قابلیت گردش دارند پس شما میتوانید آنها را در قالب تبلت نیز استفاده کنید . هر دوی دستگاه ها به شما گزینه هایی را میدهند که چگونه میخواهید کار خود را پیش ببرید با یک کیبورد و صفحه ی لمسی و یا با یک صفحه لمسی بدون مانع ؟ 

در اینجا چند دستگاه ترکیبی را که  مختص کسب و کار است برای شما آورده ایم :

6 : HP Spectre 13 X2

hp

کابل LTE 4G

2 در یک لپ تاپ تبلت شو اچ پی  ترکیبی

دو کاربرده بودن

طول عمری باطری زیاد

دارای پورت یو اس بی

دارای SD Card Reader

قیمت : 799 دلار

5: Surface Pro 3

surface-pro

قلم مجهز

کابل LTE 4G

دو کاربرده بودن

عمر باطری طولانی

دارای جک

کیبورد شامل این محصول نمیشود

دارای پورت USB

دارای SD Card Reader

قیمت : 958 دلار


4 : Lenovo Yoga 2 Pro

 

yoga2pro


کابل LTE 4G

2 در یک لپ تاپ تبلت شو لنوو ترکیبی

دو کاربرده بودن

دارای کابل دسکتاپ

دارای پورت یو اس بی

دارای SD Card Reader

قیمت : 1220 دلار

 

3: ASUS Transformer Book T100

asus-transformer-pad-t100

کابل LTE 4G

2 در یک لپ تاپ تبلت شو ایسوس ترکیبی

دو کاربرده بودن

دارای کابل دسکتاپ

دارای پورت یو اس بی

دارای SD Card Reader

طول بالای عمر باطری

دارای کیبورد

قیمت مساعد

قیمت : 335 دلار

2 : ASUS Transformer Pad TF701T

transformer-pad-tf701t

کابل LTE 4G

دو کاربرده بودن

دارای پورت یو اس بی

دارای SD Card Reader

بدون کیبورد

قیمت مساعد

قیمت : 279 دلار

1 : Dell Venue 11 Pro

dell-venue-11-pro

کابل LTE 4G

دو در یک لپ تاپ تبلت شو دل  ترکیبی

دو کاربرده بودن

طول عمر باطری بالا

دارای پورت یو اس بی

دارای SD Card Reader

بدون کیبورد

پرداخت موبایل مناسب

کیبورد مناسب

دارای کابل دسکتاپ


 لپتاپ های تبلت شو

اما حالا کاربران می توانند همه ی این ها را با هم تجربه کنند. لپ تاپی با باتری قوی و دارای نمایشگر لمسی. لپ تاپی قدرتمند در اندازه ای کوچک و وزن کم. کسانی که دنبال تبلتی هستند که فضای ذخیره سازی بالایی داشته باشد. تبلتی که در صورت نیاز بتوان به آن کیبورد وصل کرد تا راحت تر تایپ کرد. تبلت ویندوزی برای کسانی که آندروید را دوست ندارند. از همه مهمتر کاهش هزینه ها چرا که با خرید یک مدل از لپتاپ های تبلت شو در واقع دو دستگاه متفاوت را در اختیار دارید.

نمونه های عالی

١. مایکروسافت سرفیس بوک ١

از اولین نسل های لپتاپ های تبلت شو شرکت مایکروسافت. با طراحی زیبا و کیفیت بالا. نمایشگر ١٣ اینچی و باتری قدرتمند. در مدل های مختلف و با حافظه گرافیکی مجزا.
بیشتر بخوانید : سرفیس بوک ١

سورفیس بوک ١

٢. HP Spectre X360

این مدل از لپ تاپ HP از زیباترین مدل های موجود در بازار است. سایز آن ١٣ اینچ می باشد. پردازنده ی آن Coer-i7 یا Core-i5 است که یک رم ٨ یا ١۶ گیگا بایتی آن را حمایت می کند. هارد آن معمولا ظرفیت ۵١٢ گیگا بایتی دارد. بدون حافظه گرافیکی مجزاست.

لپ تاپ تبلت شو Spectre

٣. Lenovo Yoga C940

جدای از زیبایی ظاهری این لپ تاپ باید به سخت افزار قوی آن اشاره کرد. پردازنده نسل ١٠ و ١۶ گیگا بایت رم. از طرف دیگر قابلیت ارتقا هارد آن تا ٢ ترا بایت از هر حیث آن را سرآمد می کند. کیفیت تصویر آن ۴K و بدون حافظه گرافیکی مجزا می باشد. ناگفته نماند که باتری آن قادر به ١٢ ساعت شارژدهی به دستگاه است.

Lenovo Yoga C940

۴. Dell XPS

این مدل از جدیدترین لپتاپ های تبلت شو دل می باشد. وزن آن نسبت به سایر رقبا بالاتر است اما سخت افزار آن این افزایش وزن را توجیه می کند. دارای سه مدل پردازنده Core-i3/i5/i7 می باشد. همچنین مقدار رم آن می تواند ٨ یا ١۶ یا ٣٢ گیگا بایت باشد. حافظه داخلی آن ١ ترا بایت است  هر چند سایز نمایشگر آن ١٣.۵ اینچ می باشد اما کیفیت تصویر آن ۴K می باشد.

Dell XPS

نتیجه گیری

اگر نیاز شما ایجاب می کند که لپ تاپ داشته باشید و کار شما به گونه ایست که باید آنرا دائما حمل کنید. بهترین انتخاب برای شماست. برای مشاهده نمونه هایی از لپتاپ های تبلت شو در سایت آبیدر استوک اینجا کلیک کنید.

پشتی شاه نشین ارزان

قیمت عمده پشتی معمولی درجه یک

خرید پشتی شاه نشین کرمان معمولی درجه یک در مدل ها و در انواع قیمت پشتی های دیواری و پشتی های منزل وپشتی فرش کاشان متفاوت بوده و انواع مختلف ان با قیمت های ارزان و مناسب در سایت های تجاری ما به فروش می رسد.

 

پشتی معمولی درجه یک

 

پشتی های سنتی زیبای قدیمی

پشتی یکی از قدیمی ترین تولیدات کشور می باشد که از قدیم بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است.

امروزه استفاده از آن ها در منازل به خاطر استفاده بیشتر از انواع مبل کمتر شده است اما باز هم می توان در خانه هر ایرانی اصیلی این کالا را به راحتی یافت.
خرید پشتی شاه نشین یزد با کیفیت بسیار خوب و عالی نیز امروزه بسیار در حال تولید می باشند و علاوه بر منازل در بسیاری از مکان های مختلف از آن ها استفاده می شود.

در عالی بودن و درجه یک بودن این کالا هیچ شکی وجود ندارد و در طرح هی زیبا و متنوعی تولید شده و به فروش می رسند.
علاوه بر ایران این نوع کالا همانند بسیاری از کالاهای اصیل ایرانی دیگر در کشور های اروپایی نیز بسیار شناخته شده می باشند.

 

 پشتی شاه نشین

خرید پشتی شاه نشین فارس یکی از محبوب ترین ست های سنتی ایرانی با بهترین قیمت است. به طور کلی این ست شاه نشین خاص شامل کوسن‌ها، پشتی‌ و تشک‌هایی است که از جنس ترمه بافته می‌شود.


روش شناختن ترمه اصل در شاه نشین‌ها

به طور کلی، زخمت و سفت بودن در ترمه‌هایی که تنها با ابریشم بافته شده باشند و الیاف دیگری در کنار آن‌ها به کار نرفته باشد، می‌تواند نشانه‌ای از تقلبی بودن آن‌ها باشد‌‌. علاوه بر این مورد، در ترمه‌هایی که مرغوب باشند، رنگ‌های مصنوعی به کار نمی‌رود. اما متاسفانه امروزه در صورتی که کسی تبحری در شناختن رنگ‌ها و یا ترمه‌های اصل نداشته باشد، تشخیص تقلبی نبودن آن‌ها، از روش تشخیص رنگ کار دشواری خواهد بود.

خرید شاه نشینی – قیمت شاه نشین

از دیگر مواردی که می‌توان برای تشخیص ترمه‌های اصل به کار برد، تراکم آن‌هاست. همانطور که می‌دانید هرچه تراکم ترمه‌ها بیشتر باشد، نشان از ظرافت بیشتر و زیبایی طرح‌های آن دارد. بنابراین می‌توانید با دقت به بافت ترمه در شاه نشین‌ها به تراکم آن پی ببرید و اصل بودن آن را تشخیص دهید. در صورت پایین بودن تراکم بافت‌ در ترمه می‌توان به تقلبی بودن ترمه شک کرد‌.


با وجود طرح و نقش بندی های مدرن و جدیدی که برای تهیه انواع پشتی ها استفاده می شود اما در حال حاضر طرح های سنتی از ذهن ها فراموش نشده و برای ایرانیان با اهمیت و جذاب است .

انواع پشتی های سنتی که جذب کننده تمام مشتریان طبق سلیقه های متفاوت با رنگ های زیبا و جذاب و طرح های جدید و مدرن از تبدیل پشتی های ترمه خرید پشتی شاه نشین شیراز پشتی ترکمن پشتی خلیجی پشتی مبلی پشتی قالی و یا پشتی فرش می باشد .


پشتی شاه نشین و ترمه

سرویس پشتی های شاه نشین و پشتی سنتی ترمه در زمان شاه قاجار که در فضای خانه‌ها مبل و کاناپه ای وجود داشته تولید می شده که تا به حال با پیشرفت شدن دیگر کالاها از این قبیل باز جایگاه خود را در کنار مبلمان های شیک و لوکس حفظ نموده است .


و بسیاری از مردم هنوز به دنبال طرح های زیبای سنتی سرویس پشتی‌های شاه نشین می باشند .


به دلیل قدمت تاریخی این طرح نام این طرح را خانه نشین و یا شاه نشین نام نهاده اند .


سرویس پشتی‌های شاه نشین ۷تیکه یا ۹تیکه می باشد که شامل دو بالشت لوله ای کوچک با کوسن دو عدد پشتی بزرگ ۲ عدد مثلثی

دو عدد مثلثی بازی را ندا ز ۷۰ سانت دو بالشت لوله ای بزرگ که پشتی های مثلثی با سایزهای ۴۰ سانت ۵۰ سانت و ۶۰ سانت که بزرگترین آن می باشد تهیه می شوند .

اگر به دنبال فضای چشمگیری که جذابیت دکوراسیون شما را چندین برابر نشان دهد هستین سایت ما این محصولات ست و شیک را که به شکل های هنری زیبا و سنتی طراحی شده اند به شما معرفی می کند .


ست های شاه نشین امروز مورد توجه عروس و دامادها برای دکوراسیون خود با طرح های زیبا در کنار مبلمان های کلاسیک خود بوده است که همواره حس آرامش و سنتی را با فضای خانه خود همراه می کنند.

https://www.bestbaft.com/product-category/poshti/shahneshin/

قیمت پشتی شاه نشین و ترمه

پشتی های سنتی شاه نشین چند تیکه که هر کدام از تیکه های آن دارای ابعاد مختلفی می باشد.


مواد داخل زیرانداز از جنس فوم و مواد داخل پشتی و زیر دستی از پرز قالی و پشم و پرز موکت است قابل شستشو است و جنس پارچه آن ترمه پلی استر ۶ رنگ ضد آلرژی و بدبو می باشد.


 خرید پشتی های شاه نشین خراسان  ترمه است که در کیفیت های متفاوت یافت می شود که بیشتر این نوع محصول ابریشم و پلی استر تهیه شده است.


ترکیب این محصول از ترمه و مخمل است که دوخت ان با کیفیت بالا و زیر انداز طبی می باشد .

از مزیت های استفاده از پشتی های سنتی شاه نشین و ترمه کمتر اشغال کردن فضای خانه‌ها است و همچنین نیاز به جمع کردن و پخته کردن مجدد آن نیست .


اما برای تغییر دکوراسیون می‌توانید جای آنها را تغییر دهید که خیلی سبک و راحت است اما برای تغییر مبلمان چنین نیست و انرژی بیشتری جهت تغییر برای دکوراسیونی می باشد.


این چیدمان پشتی های سنتی شاه نشین و ترمه ترکیبی از یک زندگی مدرن و سنتی است .


برای ایجاد فضای شاد و نرم و لطیف و استفاده از محصولات با کیفیت و بادوام با سایت بافت کاشان که از بزرگترین مرکز خرید و فروش این نوع محصولات است تماس حاصل نمایید.


خرید پشتی شاه نشین و سنتی یزد

با اینکه کارخانه‌های تولیدی انواع پشتی ها را به نقش و طرح های مختلفی و مدرن تولید می کند هنوز از تولید پشتی های سنتی کم و کاسته نشده و تقاضای روز به روز برای مشتریان به ویژه رستوران ها مسافرخانه ها هتل ها و سفره خانه ها و غیره در حال ازدیاد است .


ایرانیان با حس آرامش و خاطرات دلتنگی و دوست داشتنی که به گذشته خود دارند نمی‌توانند از محصولات سنتی دل بکند و آنها را به فراموشی بسپارند.


به همین علت هنوز گوشه و یا فضایی از خانه ی خود را به سنت‌های گذشته ترجیح می‌دهند و از چنین محصولاتی برای چیدمان فضای خانه خود استفاده می کنند تا با آرامش گذشته مانوس شوند.


پشتی های سنتی از دیرباز تا کنون مورد توجه آدمیان بوده و شهریزد از بزرگترین تامین کننده های چنین محصولاتی از جمله روفرشی پادری و گلیم و گبه و انواع پشتی های سنتی است.

کاربرد های انواع پشتی های منزل در مکان های مختلف

همانطور که گفتیم انواع پشتی های معمولی و سنتی در خانه هر ایرانی به راحتی یافت می شود. این کالا علاوه بر استفاده در خانه و منازل در بسیاری از مکان های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی خاصی به هر مکانی می بخشد.
چند مورد از خاص ترین مکان هایی که از انواع پشتی در آن ها استفاده می شود عبارتند از:

  • مساجد
  • رستوران هاس سنتی
  • سفره خانه ها
  • برخی قهوه خانه ها

و بسیاری از مکان های دیگری که به استفاده از پشتی بسبار اهمیت می دهند و این محصول زیبایی خاصی به مکان استفاده شده می بخشد.

 https://www.bestbaft.com/product-category/poshti/shahneshin/

پشتی معمولی درجه یک

 

خرید و فروش اینترنتی پشتی معمولی و سنتی درجه یک

 

پشتی های معمولی و سنتی در هر طرح و کیفیتی در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی موجود می باشند و با قیمت مناسب به فروش می رسند.

خرید و فروش این کالا همانند بسیاری دیگر از کالاهای سنتی تولید ایرانی نظیر فرش ها،گلیم ها،فرش های گبه و بسیاری دیگر از انواع کالا ها که در سایت های آنلاین به فروش می رسند توزیع گردیده و به صورت عمده و خرده به فروش می رسند.
همه کارخانه های تولیدی انواع پشتی کالاهای خود را هم در بازار های مختلف عرضه کرده و بیشتر از آن هم در فروشگاه های آنلاین توزیع می کنند.
ابعاد مختلف این کالا با طرح های سنتی در کنار قیمت مناسب و کیفیت بالای کالا در انواع سایت های اینترنتی آنلاین معتبر و معروف به فروش می رسند

و هر شخصی می توتند متناسب با سلیقه خودش محصول مورد نظر خود را تهیه و مورد استفاده قرار دهد.

 

 

قیمت پشتی ماشینی کاشان

 

پشتی فرش های ماشینی کاشان یکی از فدیمی ترین نوع پشتی ها بوده که مورد استفاده قرار می گرفته است این پشتی ها با رویه های فرش کاشان تهیه می گردد که انواع مدل های ان در بازار یافت می شود.

قیمت پشتی فرش کاشان با توجه به قیمت رویه پشتی انها که از جنس فرش های کاشان می باشند تعیین می شوند که هر چه رویه ها از بافت با کیفیت تری تولید شود قیمت پشتی ماشینی بالاتر خواهد بود .

خرید پشتی شاه نشین اصفهان معمولی در این مدل پشتی ها از رویه های بافت با الیاف بی سی اف می باشد و یا اگر از الیاف اکرلیک باشد با تراکم پایین بافت می شود که قیمت های بسیار ارزانتری داشته و قیمت پشتی معمولی را بدست مشتریان ارایه می دهد.

سایت های تجاری ما با در نظر گرفتن سلایق و تقاضای مشتریان انواع مدل های پشتی را با قیمت های متنوع در دسترس مشتریان قرار داده و رضایت مشتریان را در اولویت تلاش خود قرار داده است.

 

 

پشتی معمولی درجه یک

 

قیمت انواع پشتی به صورت عمده و ارزان

پشتی ها دارای انواع مختلفی در تولید می باشند و طرح های دل نشین و زیقایی را دارا می باشند.

این کالا بسیار درجه یک می باشد و از صادرات بسیاری به کشور های همسایه و حتی کشور های اروپایی برخوردار می باشد.
قیمت بهترین نوع و کالای درجه یک پشتی معمولی در حال حاضر در بازار از حدود ۱۳۰ هزار تومان آغاز می شود.

قیمت عمده کالا نیز کمی کمتر از مقدار تایین شده می باشد و این به دلیل فروش بیشتر محصول می باشد.
پشتی های سنتی با پشتی های معمولی و جدید کمی متفاوت بوده و اندازه و وزن آن ها با هم متفاوت می باشد.

قیمت این کالاها نیز متفاوت می باشد که امروزه بیشتر پشتی های جدید که وزن سبکتری نیز دارند خرید و فروش می شود و در خانه ها و مکان های معروف زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.
نظافت و شستو شوی پشتی ها مخصوصا پشتی های جدید بسیار آسان بوده و از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

https://www.bestbaft.com/product-category/poshti/shahneshin/

سرای استوک ایران

هر آنچه که دوست داشته باشید ، ویندوز یا مک بوک ، کوچک یا بزرگ ، لپ تاپی به دل خواه شما در این دنیا وجود دارد .

وقتی قصد خرید لپ تاپ دارید باید بدانید که مسائل دیگری جز اندازه لپ تاپ وجود دارد که توجه به آن ها مهم است. اما پیدا کردن لپ تاپ استوک مایکروسافت  که هم خواسته های شما را بر آورده کند و هم در رنج قیمتی مد نظر شما باشد کار  راحتی نیست .

 

انواع لپ تاپ :

·         نوت بوک ها  (notebooks)

یک اصطلاح عمومی برای لپ تاپ های تمام صفحه است که تعادل بین عملکرد و قابلیت حمل بودن را نشان می دهد .

جزییات می تواند بسیار متفاوت باشد از نظر اندازه کلی دستگاه تا مشخصات آن-سرعت پردازنده ، ظرفیت فضای ذخیره سازی ،مموری ( رم)   و  اندازه صفحه نمایش .

این مسائل منجر به اختلاف قیمت دستگاه ها از  اقتصادی تا دستگاه های رده بالا  و گیمینگ می شود.

 

  •  بسیار قابل حمل   (ultraportable)

لپ تاپ استوک سرفیس بوک  با طراحی های باریک و سبک که به منظور حمل راحت و کم دردسر  ساخته شده اند . 

گروه خاصی از این نوع دستگاه ها که با نام فوق باریک (super-slim) شناخته می شوند وزنی در حدود یک کیلوگرم دارند که برای دستیابی به  این ویژگی بعضی قابلیت ها مانند درایو نوری و بعضی پورت ها از این دستگاه ها حذف می شود.

 

Surface Book 1

این لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر ١٣.٥ اینچی یک ترکیب بی‌نظیر از طراحی زیبا و خلاقانه درکنار سخت‌افزارهای قدرتمند است. لولای متصل‌کننده صفحه‌نمایش به بدنه‌ی Surface Book 1 به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان صفحه‌نمایش را از بدنه جدا کرد و مانند یک تبلت آن را در دست گرفت. صفحه‌‌نمایش کم‌نظیر این محصول از نوع لمسی با پنل IPS و روکش براق است که وضوح تصویری متفاوت برابر با 3000×2000 پیکسل دارد. با وجود براق بودن روکش، باز هم این صفحه‌نمایش زاویه‌ی دید بالایی دارد و حتی در محیط‌های خارجی هم می‌توان تصاویر را با شفافیت بالایی روی آن مشاهده کرد.

سخت افزار

استفاده از نسل ششم پردازنده‌های سری Core i5 و Core i7 اینتل.
حافظه‌ی داخلی SSD با مقدار ١٢٨ گیگا بایت تا ١ ترا بایت.
مقدار رم  ٨ تا ١٦ گیگابایتی برای کمک به پردازشگر.
کارت گرافیک  آنبرد Intel HD 520 بدون حافظه‌ی مجزا یا با حافظه مجزا.

باتری لیتیوم-پلیمری این لپ‌تاپ از دو قسمت تشکیل شده که یکی با ظرفیت ١٨ وات‌ساعت در تبلت و دیگری با ظرفیت ٥١ وات‌ساعت در داک دستگاه قرار گرفته است. مجموع توان آن‌ها به ٦٩ وات‌ساعت می‌رسد. این مجموعه باتری بین ١٠ تا ١٢ ساعت روشن ماندن دستگاه در حالت پخش ویدئو را تضمین می‌کند.

در کنار این لپ‌تاپ یک قلم دیجیتالی به نام Surface Pen هم قرار گرفته که برای کار و طراحی روی صفحه‌ی نمایش لمسی دستگاه، تقریبا بدون نقص است.

  •  اولترابوک ها   (ultrabooks)

اولترابوک اصطلاحیست که اولین بار شرکت اینتل برای دسته ی خاصی از لپ تاپ ها  -- استفاده کرد . اولترابوک ها باید یک سری ویژگی های خاص را دارا باشند  مانند وزن و اندازه مناسب ، باتری با دوام و چیپ های خاص .

در میان ویژگی های آنها نقطه عطف این دستگاه ها امنیت بالا و حفاظت از اطلاعات دستگاه ها می باشد که در لایه ی سخت افزارشان پیاده سازی شده است

 

  • نت بوک   (netbook)

دستگاه های کوچک با برچسب قیمت پایین که سخت افزار  پایین رده دارند و برای وبگردی و اتصال به اینترنت ساخته شده اند.

امروزه این دستگاه ها تا حد زیادی با تبلت ها و تلفن های همراه ،اولترابوک ها ، اولتراپورتابل ها و کروم بوک ها جایگزین شده اند 

 

  • مک بوک   (macbook)

لپ تاپ های شرکت اپل که به دو گروه تقسیم می شوند :

لپ تاپ های فوق سبک و نازک که با نام مک بوک ایر (macbook air) شناخته می شوند . 

لپ تاپ های بالارده و قدرتمند این شرکت با نام مک بوک پرو (macbook) که در دو اندازه ی 13 و 15 اینچی عرضه می شوند.

سیستم عامل این دستگاه ها مک او اس (macOS) می باشد .  

 

Surface Book 2

سرفیس بوک ٢ از بهترین محصولات شرکت مایکروسافت می باشد. این محصول در دو اندازه ١٣.٥ اینچی و ١٥ اینچی روانه بازار شد. با شعار اینکه تبلتی که توانایی یک لپ تاپ را دارا می باشد. از بهترین انواع لپ تاپ تبلت شو می باشد. این محصول دارای سیستم عامل ویندوز ١٠ پرو می باشد. از بهترین تبلت های ویندوزی. سیستم عامل آن ویندوز ١٠ می باشد. هماهنگی کامل سخت افزار و نرم افزار از نقاط قدرت این محصول است.

سخت افزار

به طور کلی از پردازنده های نسل هفتم اینتل نیرو گرفته اند.
سایز ١٣.٥ اینچی آن Core-i5 و سایز ١٥ اینچی آن Core-i7.
دارای حافظه موقت ٨ یا ١٦ گیگا بایتی هستند.
دارای سه مدل پردازنده گرافیکی که آن برد، ٢ گیگا بایتی و ٦ گیگا بایتی می باشد.
هارد آنها از ١٢٨ گیگا بایت تا ١ ترا بایت را شامل می شود.

از نکات قابل توجه در ظاهر دستگاه درگاه های آن است. دارای درگاه USB3 و همچنین پورت HDMI که بسیار پر کاربرد می باشد.
همچنین می توان با نصب کردن یک داک به سرفیس بوک درگاه ها را افزایش داد.

بدنه فلزی و مقاوم surface book 2 از برتری های طراحی آن است. اما برای کسانی که علاقمند باشند می توانند از کاور های محافظ بهره ببرند. این کاور ها در رنگ های مختلف ساخته شده اند.

  • تغییر پذیر یا  2-در-1   (convertible or 2-in-1)

این دستگاه ها ویژگی های یک لپ تاپ و تبلت را هم زمان دارا می باشند .به همین علت به آنها تغییر پذیر یا هایبرید (hybrids) می گویند .

آنها  خیلی سریع قابلیت این را دارند که از یک لپ تاپ با کیبورد به تبلتی با صفحه نمایش لمسی تبدیل شوند . شرکت ها برای این تبدیل پذیری روش های مختلفی را طراحی کرده اند که دو نوع جدا شدن صفحه از بدنه لپ تاپ و یا چرخش 360 درجه صفحه نمایش بیش از بقیه راه کار ها مورد پسند قرار گرفتند .

 

  • تبلت ها به عنوان لپ تاپ   (tablet as a laptop)

درست همانند لپ تاپ های 2-در-1 که می توانند وظیفه ی تبلت را انجام دهند ، بعضی تبلت ها هم می توانند به عنوان لپ تاپ با توجه به سخت افزار خاصشان استفاده شوند مانند سرفیس های شرکت مایکروسافت 

 

دسته بندی لپ تاپ :

·        مبتدی و پایین رده ((entry-level

اگر به دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت برای انجام کارهای روزمره ی مبتدی و سبک خود هستید و نگران عملکرد بالای دستگاه خود ، وزن آن و یا دوام باتری آن نیستید ، این دسته مخصوص شماست.

لپ تاپ های ارزان قیمت عموما کم مصرف هستند اما توانایی انجام بیشتر محاسبات و کارهای عمومی مانند گردش در وب ، ارسال ایمیل و اجرای آفیس را دارا می باشد . هم چنین قابلیت انجام فعالیت های مالتی مدیا مانند پخش فیلم را دارند که این دسته را بین دانش آموزان و کاربران عادی محبوب کرده است.

 

·        میان رده (mid-range)

ممکن است شما جزو آن دسته از افرادی باشید که برای انجام کارهای خود نیاز دارید که لپ تاپ خود را همیشه همراه خود داشته باشید . پس به دنبال دستگاهی میگردید که باریک ، سبک و قابلیت حمل بالایی داشته باشد . در این صورت لپ تاپ خود را از میان دو دسته لپ تاپ های قابل حمل و یا اولترابوک ها انتخاب کنید .

ایم دسته از محصولات با هدف انجام کارهای روزمره برای خانواده ها ، دانشجویان و صاحبان کسب و کار پا به میدان گذاشته اند . لپ تاپ های میان دره قابلیت اجرای بیشتر نرم افزار ها و بازی ها را دارند هرچند ممکن است مقداری در انجام کارهای سطح بالا مانند رندرینگ ویدیو و یا اجرای بازی هایی که نیاز به کارت گرافیک بالا رده دارند با مشکل مواجه شوند .

 

·        بالا رده (high-end)

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال دستگاهی است که قدرتی مشابه با کامپیوتر های خانگی را در اختیار شما قرار دهد و در عین حال قابلیت حمل و جابجایی نیز داشته باشد به سراغ این دستگاه ها بروید . این دسته با عنوان دستگاه های گیمینگ یا مخصوص بازی شناخته می شوند که بالاترین مشخصات روز را در دل خود جای داده اند .

 


ویندوز با مک او اس :

خیلی افراد با این دو راهی مواجه می شوند که لپ تاپی که قصد خرید آن را دارند از کدام سیستم عامل استفاده کند . ویندوز یا مک ؟

 

·        Windows:

لپ تاپ های ویندوزی بخش اعظم بازار را در اختیار خود درآورده اند و بیشترین میزان برنامه ها برای این سیستم عامل نیز ارائه می شود.

 

·        macOS:

این سیستم عامل برای اجرا بر روی سخت افزار دستگاه های اپل طراحی شده است که تعامل و یکپارچگی بالایی درون دستگاه و همچنین با سایر دستگاه های اپل مانند آیفون و آیپد دارد.

بسیاری از برنامه های ویندوزی نسخه مک هم دارند و بسیاری از برنامه هایی که تنها برای مک توسعه داده شده و ساخته شده اند این قابلیت را به شما می دهند که فایل خروجی برنامه خود را به صورتی ذخیره کنید که در ویندوز نیز قابل اجرا باشد . هم چنین در صورت لزوم شما می توانید ویدوز را بر روی این دستگاه ها نصب کنید .

 

درون دستگاه به چه چیزی دقت کنیم ؟

 

·        Cpu

اصلی ترین و اولین قطعه ای که باید به آن توجه شود سی پی یو دستگاه است . این قطعه مغز سیستم شماست . تعداد هسته ها ، قدرت پردازشی و رنج قیمتی بیانگر توانایی پردازنده دستگاه شماست . عموما لپ تاپ ها از پردازنده هایی با مصرف کم استفاده میکنند تا دوام و نگهداری باتری خود را بالاتر ببرند .

در میان بررسی های خود در هنگام مقایسه ی پردازنده های ساخته شده توسط شرکت intel با AMD

دقت لازم را به خرج دهید زیرا اعداد و ارقام بیان شده ملاک مناسبی برای مقایسه ی پردازنده های این دو شرکت نیست .

این مسئله برای زیر گروه های هر شرکت نیز صادق است به عنوان مثال در پردازنده های اینتل ،

Core i3, core i5, core i7, core i9 به ترتیب از دیگری قدرت پردازشی بالاتری دارند هرچند ممکن است دو مدل از این دو دسته فرکانس پردازشی یکسانی داشته باشند .

هر نسل از پردازنده معمولا از نسل قبلی خود قدرتمند تر است حتی با وجود یکسان بودن فرکانس پردازشی . بنابراین می توان گفت یک پردازنده با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی نسل ده از پردازنده 2.4 گیگاهرتزی نسل 9 به مراتب قوی تر است .

 

·        RAM

کمبود میزان رم دستگاه شما موجب کندی دستگاه در هنگام اجرای چند برنامه همزمان یا باز کردن چند تب در مرورگر و یا انجام کارهای رندرینگ و پردازش تصویر خواهد شد . انتظار می رود که حداقل دستگاه شما 4 گیگابایت حافظه ی رم داشته باشد . اما برای تجربه کاربری روان دستگاهی که تهیه می کنید بهتر است ظرفیت رم آن تا 8 یا 16 گیگابایت ارتقا داده شود .

 

·        صفحه نمایش

صفحه نمایش کوچکتر یعنی دستگاهی کوچکتر و به مراتب سبک تر. اما دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگتر برای انجام فعالیت های گرافیکی ، اجرای بازی و یا تماشای فیلم مناسب تر است . جدای از اندازه صفحه نمایش به کیفیت تصویر و رزولوشن آن هم توجه لازم را داشته باشید . بیشتر لپ تاپ ها امروزه با کیفیت تصویر Full-HD روانه ی بازار می شوند اما کیفیت های بالاتر را میتوان در میان دستگاه های بالاره پیدا کرد .

 

·        فضای ذخیره سازی (Storage space)

در هنگام خرید لپ تاپ از دارا بودن فضای ذخیره سازی کافی برای کاربری شما اطمینان حاصل کنید . اغلب دستگاه ها فضای ذخیره سازی از نوع HDD دارند که قیمت به صرفه تری با توجه به میزان فضایی که ارائه میدهند دارا می باشند از طرف دیگر نوع دیگری از هارد دیسک ها از نوع SSD هستند که با قیمتی مشابه تا چند برابر کمتر فضا در اختیار شما قرار می دهند ولی سرعت آنها با حافظه های HDD قابل قیاس نیست و بسیار بالاتر است .https://abidarstok.com/

 

·        کارت گرافیک:

بیشتر لپ تاپ ها امروزه از کارت گرافیک مجتمع با CPU دستگاه بهره میبرند و دارای کارت گرافیک مجزا نمی باشند . این کارت گرافیک های مجتمع برای برآورده کردن نیاز های غیر تخصصی و روزمره مانند پخش فیلم با کیفیت های بالا کاملا مناسب می باشند . اما اگر به دنبال اجرای بازی و یا نرم افزار های گرافیکی مانند فتوشاپ هستید بهتر است سراغ لپ تاپی با کارت گرافیک مجزا بروید .

 

در هنگام خرید لپ تاپ علاوه بر نکات بالا به این مسئله نیز توجه داشته باشید که لپ تاپ ها بر خلاف کامپیوتر های خانگی قابلیت ارتقای بالایی ندارند و می توان گفت در بیش از 90% مواقع تنها قابلیت ارتقای رم و هارد آنها ممکن می باشد.

لپ تاپ نو بخریم یا استوک ؟ اگر در خرید لپ تاپ استوک و یا نو تردید دارید این مقاله را مطالعه کنید.

در این پست قصد داریم تا مقایسه ای بین لپ تاپ های نو و استوک داشته باشیم. اگر قصد خرید لپ تاپ دارید، این پست را تا انتها مطالعه نمایید.

بدون شک لپ تاپ های نو دارای ظاهر شیک ، وزن کمتر و همچنین باریک تر هستند و از طرفی ،سخت افزارهایی با نسل های جدید تر دارند. البته برای خرید لپ تاپ نو باید کلی هزینه کنید که با توجه به شرایط اقتصادی کنونی ، برای خرید لپ تاپ معمولی باید حداقل 3-4 میلیون تومان هزینه کنید.

اما پیشنهاد ما به شما ، خرید لپ تاپ استوک می باشد.

لپتاپ استوک چیست؟

درواقع ، استوک به معنی موجود در انبار می باشد. این اصطلاح که به اشتباه به کالاهای کارکرده و دست دو ، اطلاق میشود ، ممکن است شامل محصولی شود که حتی کمتر از یک هفته کار کرده باشد.

بیشتر بخوانید >> لپ تاپ استوک Dell

اما به چه لپ تاپ هایی استوک گفته میشود ؟

درواقع درکشور های اروپایی ، احترام به حقوق مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است و از همین رو مشتریان میتوانند تا یک ماه ، محصولات خریداری شده خود به هر دلیلی ، مرجوع کنند. همچنین ، در کشور های خارجی ( بر عکس ایران D: ) ، از لوازم دیجیتالی ، خودرو و ... مدت زیادی استفاده نمیکنند. به عنوان مثال شما میتوانید پس از مدتی ، لپ تاپ تان را به کمپانی سازنده تحویل دهید و لپ تاپی با مدل جدیدتر ، با قیمت مناسب دریافت کنید. لپ تاپ هایی که توسط مشتریان مرجوع میشوند به کشورهایی از جمله امارات ، دوبی و ... ارسال میشوند و سپس وارد کشور میشوند.

لپ تاپ های استوک چه ویژگی هایی دارند ؟

در واقع لپ تاپ های صنعتی ، مهندسی و حرفه ای که به عنوان لپ تاپ استوک وارد کشور میشوند ، دارای کیفیت سخت افزاری بسیار بالا ، بدنه فلزی و مقاوم و بزرگتر از لپ تاپ های نو هستند.

مزایای لپ تاپ های استوک نسبت به لپ تاپ های نو چیست ؟

اولین مسله ، قیمت آن است . شما با نصف مبلغی که صرف خرید محصول نو میکنید ، میتوانید لپ تاپی استوک با همان ویژگی های سخت افزاری ( حتی در برخی موارد بیشتر از آن ) را خریداری نمایید.

مسله دوم ، استحکام و مقاومت لپ تاپ می باشد. همان طور که میدانید سازندگان لپ تاپ های کنونی ، روی باریک و سبک بودن لپ تاپ تمرکز می کنند که این قضیه ، باعث کاهش استقامت و استحکام دستگاه میشود. اما لپ تاپ های استوک دارای بدنه ای قوی و مستحکم می باشند که جنس بدنه اکثر این لپ تاپ ها فلزی می باشد.

مسله سوم : قطعات درجه یک و با کیفیت می باشد. چرا که این لپ تاپ ها برای کشور های کشور های اروپایی و آمریکایی ساخته شده اند و معمولا این کشور ها از با کیفیت ترین محصولات استفاده میکنند . اما لپ تاپ های جدید که وارد بازار میشوند ، اکثرا چینی بوده و دارای قطعات درجه دو و سه و ... می باشند که از کشور چین وارد میشوند.

مسله چهارم : تنوع پورت و درگاه های ورودی و خروجی می باشد. سازندگان لپ تاپ های جدید ، به منظور باریک کردن لپ تاپ ، مجبور به حذف تعدادی ازپورت ها شده اند . همچنین در اکثرلپ تاپ های جدید ، درایو نوری نیز حذف شده است. اما در لپ تاپ های استوک ، پورت های ورودی خروجی زیادی در اختیار خواهید داشت.

مسله پنج : تعمیر و تعویض قطعات در لپ تاپ های استوک راحت تر از لپ تاپ های جدید می باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد لپ تاپ استوک TOSHIBA

در خرید لپ تاپ استوک به چه مواردی باید توجه کرد؟

در خرید لپ تاپ های کارکرده و استوک باید به یکسری موارد توجه کرد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

  • ظاهر لپ تاپ

اولین مسله ای که باید به آن توجه داشت ، ظاهر لپتاپ می باشد. لپ تاپ های استوک از نظر ظاهر در رده بندی های مختلفی موجود است که در ادامه به بررسی رده (گرید ها ) ی مختلف خواهیم پرداخت .

Grade A

این گونه لپ تاپ ها ، از لحاظ ظاهری ، بسیار تمیز بوده و بدون خط و خش و شکستگی ( و حتی در حد نو ) می باشند که این لپ تاپ ها دارای قیمت بالاتری نسبت به رده های دیگر می باشند.

Grade B

این گونه لپ تاپ ها دارای کمی خط و خش روی بدنه میباشند .

Grade C

این لپ تاپ ها دارای ایرادات ظاهری از جمله خط و خش های عمیق ، شکستگی ، پیکسل سوخته و ... می باشند و خرید این گونه لپ تاپها ، توصیه نمیشود.

بیشتر بخوانید >> لپ تاپ استوک HP

  • کاربری لپ تاپ

مورد بعدی که باید به آن توجه داشت ، کاربری لپ تاپ می باشد. شما باید بدانید قصد خرید لپ تاپ برای انجام چه کاری را دارید ؟ لپ تاپها از لحاظ کاربری دارای دسته بندی هایی از جمله ، اداری ، خانگی ، صنعتی ، دانشجویی ، مهندسی ، گرافیکی و ... می باشند و هر کدام از این دارای ویژگی های خاص خود می باشند که در ادامه هر یک را به طور کامل شرح خواهیم داد .

لپ تاپ های خانگی دارای قیمت پایین تری بوده چون در زمینه ی وبگردی و تماشای فیلم ، مورد استفاده قرار میگیرند ، نیاز به سخت افزار های قوی ندارند .

لپ تاپ های اداری و صنعتی در ادارات و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرند و بیشتر نرم افزار های حسابداری ، آفیس و ... با این لپ تاپ ها اجرا میشود و نیاز به قطعات و سخت افزارهای متوسط دارد.

لپ تاپ استوک  دانشجویی ، این لپ تاپ ها باتوجه به رشته تحصیلی کاربر ، دارای سخت افزار های مختلفی می باشد برای مثال دانشجویان رشته های انسانی ، نیاز به لپ تاپی دارند که بتوانند برای وبگردی ، تایپ و ... از آن استفاده کنند ، دانشجویان رشته های عمران ، ساختمان ، معماری و ... به لپ تاپ هایی نیاز دارند که بتوانند علاوه بر موارد ذکر شده از پس نرم افزارهای تخصصی از جمله 3Dmax , Autocad و ... برآیند.

اما دانشجویان رشته های کامپیوتر ، با توجه گستردگی شاخه های این رشته ، به لپ تاپ های قوی تری نیاز دارند ، دانشجویان رشته کامپیوتر ، معمولا از لپ تاپ شان برای برنامه نویسی ،طراحی ،شبیه سازی و ... استفاده میکنند که نیاز به منابع بیشتری دارند .

لپ تاپ های مهندسی و حرفه ای . این لپ تاپ ها به دلیل انجام امور سنگینی از جمله نقشه کشی ، اتوکد ،تری دی مکس و ... نیاز به سخت افزار های قوی تری دارند.

  • اندازه و وزن

نکته ب مهمی که باید به آن توجه داشت ، اندازه و وزن لپ تاپ میباشد. اگر از لپ تاپ تان در مکانی ثابت ( خانه ، اداره و محل کار و ... استفاده میکنید ، این مسئله اهمیت کمتری خواهد داشت و میتوانید از لپ تاپی با هر اندازه خریداری نمایید. اما اگر نیاز به جابجایی زیادی برای لپ تاپ تان دارید ، میتوانید از لپ تاپ های کوچک تر و سبک تر ( معمولا برای این گونه کاربران ، لپتاپ های 13 و 14 اینچی ) مناسب است.

  • گارانتی و ضمانت معتبر

مهم ترین مسله ای که باید در خرید لپ تاپ استوک به آن توجه کرد ، گارانتی و فروشگاه می باشد. از آنجا که کالا های استوک ، شامل گارانتی سازنده نمیشوند ، می بایست ، این محصولات را از فروشگاه های معتبر خریداری کرد. اکثر فروشندگان این نوع محصولات ، برای ایجاد حس اعتماد و اطمینان خاطر مشتری ، گارانتی مهلت تست یک هفته ای ارایه میدهند که مشتری میتواند تا یک هفته ، کالا را تست کرده و در صورتیکه مشکلی داشت ، به فروشگاه عودت دهد. اما ، فروشگاه اینترنتی آرانیک کالا ، محصولات خود را با دو مدل گارانتی یک ماهه و یک ساله عرضه میکند.

و موارد دیگری که در آینده به این لیست افزوده خواهد شد.

لپ تاپ استوک را از کجا تهیه کنیم.

برای خرید لپ تاپ استوک میتوانید از راه های مختلفی اقدام کنید. اگر ساکن مشهد مقدس هستید ، میتوانید با مراجعه حضوری به فروشگاه آرانیک کالا ، لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری نمایید.( کافیست نام فروشگاه اینترنتی  آبیدر استوک  را در گوگل سرچ کنید تا سایت ما را ببینید.)