مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

surface استوک

Surface چیست؟

Surface چیست؟ این سوالی است که اغلب در زمینه فناوری مطرح می شود. برای پاسخ به این س ،ال باید گفت مایکروسافت از مدت ها قبل در زمینه سیستم عامل ها و نرم افزارها فعالیت داشته است ، به طوری که سیستم عامل های آن یعنی ویندوز توانسته اند حجم عظیمی از عملکردهای رایانه ای را در جهان پوشش دهند. و در طول سال فراگیر شده است. از طرف دیگر ، مایکروسافت نرم افزاری حرفه ای و بسیار کارآمد می سازد که اگر آنها نبودند ، زندگی به شکلی که امروز می شناسیم جریان پیدا نمی کرد. نمونه بارز این نرم افزار Office است که انقلابی در استفاده از رایانه ایجاد کرده است. اما مایکروسافت به ساخت Surfaces روی آورد و فکر کرد که به دستگاهی نیاز دارد که بتواند این نرم افزار عالی را اجرا کند. Microsoft Surfaces در واقع شامل یک خانواده بزرگ است که از تبلت گرفته تا لپ تاپ های معمولی ، لپ تاپ های لمسی و رایانه های همه در یک را شامل می شود. برای اینکه بدانید خرید سرفیس استوک چیست بهتر است یکی از مشهورترین اعضای این خانواده یعنی سرفیس پرو را به شما معرفی کنیم تا به بهترین نحو بدانید سرفیس چیست و چه کاری انجام می دهد.

مایکروسافت پس از دیدن بازخورد مثبت Surface ، تصمیم گرفت نسخه حرفه ای تری از آن را تولید کند. برای پاسخ به این سوال که Surface چیست ، خوب است انواع Surface Pro را معرفی کنیم. این نسخه که با نام Surface Pro شناخته می شود ، در سال 2013 معرفی شد. در این نسخه از ویندوز 8 پرو استفاده شده است. نسخه بعدی Microsoft Surface Pro 2 بود که در سال 2013 معرفی شد و از ویندوز 8.1 استفاده می کرد. Surface Pro 3 در سال 2014 منتشر شد و ویندوز 8.1 Pro را اجرا می کند. سرفیس پرو 4 در سال 2015 معرفی شد و از ویندوز 10 پرو استفاده می کند. در سال 2017 نسخه ای به نام Surface Pro 2017 معرفی شد. Surface Pro 6 نیز در سال 2018 معرفی شد و از ویندوز 10 Pro یا Home استفاده می کند. اما در سال 2019 ، مایکروسافت دست پرتری از هر زمان دیگری به دست آورد و در کمتر از دو هفته ، از دو سطح برتر خود ، Surface Pro 7 و Surface Pro X رونمایی کرد. به منظور روشن کردن اینکه Surface استوک چیست ، ما Surface را معرفی خواهیم کرد Pro 7 ، که نتیجه تمام Surfaces قبلی است.

پرواز سرفیس بوک با لپ تاپ سرفیس چیست؟

Surface Book لپ تاپ تبلت قابل جدا شدن است که همه ما می شناسیم. اما لپ تاپ های سرفیس دیگر به شکل تبلت نیستند و دیگر قابل تبدیل نیستند. لپ تاپ های سرفیس از بسیاری جهات معمولاً شبیه سرفیس بوک ها هستند ، اما گزینه هایی مانند صفحه لمسی و قلم در مدل های لپ تاپ یافت نمی شوند.


صفحه نمایش Surface Pro 7 ساخت و صفحه نمایش بی نظیر

معرفی Surface Pro 7 را با بررسی ابعاد و صفحه نمایش آن آغاز می کنیم. ابعاد سطح جدید مایکروسافت 292 201 201 8. 8.5 میلی متر است. با این اندازه ، وزن آن بین 775 تا 790 گرم است (بسته به نوع سخت افزار). سرفیس پرو 7 دارای صفحه نمایش Pixel Sense 12.3 اینچی است. وضوح این صفحه نمایش برابر با 1824 × 2736 پیکسل است که با این وضوح و اندازه صفحه نمایش ، تراکم پیکسلی برابر با 267PPI دارد. این صفحه توانایی درک 10 لمس به طور همزمان را دارد.

سخت افزار Surface Pro 7

برای دانستن اینکه Surface چیست ، بهتر است بدانید که Surface خوبی مانند Surface Pro 7 از چه سخت افزارهایی برخوردار است. مایکروسافت از نظر سخت افزاری برای پرچمدار سرفیس پرو هیچ کمبودی باقی نگذاشته است. برای انتخاب پردازنده Surface Pro 7 سه گزینه وجود دارد. نسخه پایه یک هسته دو هسته ای Core ™ i3-1005G1 است و اگر کارهای سبک را به سرفیس خود بسپارید ، این پردازنده با قابلیت مناسب و مصرف برق کم کاملاً پاسخگوی شما خواهد بود. گزینه دوم برای پردازنده Core ™ i5-1035G4 است که از نوع چهار هسته ای است و برای برنامه ها و کارهای متوسط طراحی شده است. اما اگر به فکر انجام کارهای سنگین و حرفه ای هستید ، باید گزینه سوم را انتخاب کنید که یک پردازنده چهار هسته ای از نوع Core ™ i7-1065G7 است و به گونه ای طراحی شده است که هر برنامه و بازی را که می خواهید روی تبلت خود بیاورید با بالاترین کیفیت ممکن تا حد ممکن.

برای RAM این محصول سه گزینه وجود دارد که شامل: 4 ، 8 و 16 گیگابایت از نوع LPDDR4 می باشد و شما می توانید متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید. اینتل از دو کارت گرافیک اختصاصی خود برای پردازنده گرافیکی Surface Pro 7 استفاده کرده است. اولین انتخاب Intel® UHD است که به همراه پردازنده نسخه پایه ارائه می شود. گزینه دوم که حرفه ای تر است و پردازنده های دوم و سوم را به همراه دارد ، Intel® Iris ™ Plus است که برای کارهای سنگین تر مناسب تر است. با یک پردازنده گرافیکی قدرتمند می توانید تمام برنامه ها و بازی های ارائه شده برای تبلت ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

Surface Pro 7 ، حافظه ، دوربین و سیستم صوتی

امروزه که افراد علاقه بیشتری به عکاسی و فیلمبرداری دارند و با افزایش کیفیت عکس و فیلم ، میزان صدای آنها نیز بسیار افزایش یافته است ، طبیعتاً شما به یک حافظه کافی و مناسب برای دستگاه های الکترونیکی نیاز دارید. مایکروسافت از این موضوع غافل نبوده و با ارائه گزینه های متنوع توانسته رضایت کاربران را جلب کند. تمام حافظه ارائه شده برای سرفیس پرو 7 SSD است که انتقال سریع پرونده و خواندن آن را تضمین می کند. Surface Pro 7 در چهار اندازه حافظه شامل 128 گیگابایت ، 256 گیگابایت ، 512 گیگابایت و 1 ترابایت ارائه می شود. همانطور که در محبوبیت روزافزون عکاسی ذکر شد ، باید در مورد دوربین های Microsoft Surface Pro 7 نیز صحبت کنیم. محصولات استوک مایکروسافت از دو دوربین برای سرفیس پرو 7 استفاده کرده است.

دوربین اول که دوربین اصلی است ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی است و علاوه بر عکاسی ، توانایی ضبط ویدئو با کیفیت Full HD را نیز دارد. دوربین جلو 5 مگاپیکسل است و قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت Full HD را دارد. مایکروسافت همچنین از بلندگوهای 1.6 واتی برای سیستم صوتی تبلت خود استفاده کرده است.

سرفیس پرو 7 ، صفحه کلید قلم و موس حرفه ای

آنچه Surface Pro را از سایر تبلت ها متمایز می کند ، کاربردپذیری آن است. با استفاده از Surface Pro به راحتی می توانید حمل یک تبلت و عملکرد لپ تاپ را تجربه کنید. نکته اصلی در این زمینه استفاده از صفحه کلید قابل جدا شدن است. این صفحه کلیدها که بسیار نازک هستند ، می توانند در کنار تبلت حمل شوند و در هر زمان که لازم باشد از آنها استفاده می شود. این صفحه کلیدها که به عنوان کاور شناخته می شوند ، از نور پس زمینه و صفحه لمسی و همچنین تاچ آیدی استفاده می کنند و همچنین می توانید آنها را در رنگ ها و طرح های مختلف سفارش دهید ، اما برای این کار باید هزینه اضافی (بین 130 تا 160 دلار) بپردازید. پرداخت. یکی دیگر از ویژگی های سرفیس پرو 7 استفاده از قلم مخصوص خود است که به قلم سرفیس معروف است. برای سرفیس پرو 7 یک ماوس ویژه نیز وجود دارد که با نام Mouse Surface Arc شناخته می شود.


خلاصه و قیمت سطح حرفه ای 7

سطوح همیشه به دلیل تطبیق پذیری معروف بوده اند. با یک Surface Pro می توانید بیشتر کارهای روزمره خود را که نیاز به دستگاه های دیجیتال دارند به راحتی انجام دهید. Surface Pro 7 بسته به سخت افزار انتخاب شده و همچنین لوازم جانبی با قیمت های مختلفی ارائه می شود ، اما در ساده ترین نسخه سخت افزار ، یک Surface Pro 7 قیمت پایه 750 دلار دارد. و در بالاترین نسخه ، قیمت پایه 2100 دلار است و در صورت سفارش گزینه ها و لوازم جانبی همراه ، این مبلغ به 2800 دلار می رسد.