مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

10 ایده‌های شیک برای کوکتل آبرسان شما

10 ایده‌های شیک برای کوکتل آبرسان شما

این محصول که ساخت کشور کره جنوبی می باشد مناسب برای استفاده در لاین های زیبایی و میکرونیدلینگ طراحی و تولید کوکتل ترک پوستی شده است. کوکتل جوانساز درماهیل دارای ویتامین های مخصوص پوست بوده که می تواند از پیری زودرس جلوگیری کرده و به باز شدن چین و چروک های صورت ، بستن منافذ ، کلاژن سازی و در نهایت جوانسازی پوست شما کمک کند. کوکتل HSR درماهیل دارای 5 میلی لیتر حجم بوده و برای حداقل 2 الی 3 جلسه مناسب و کافیست. این محصول یکی از پرطرفدارترین کوکتل ها و مواد میکرونیدلینگ می باشد که در منازل ، کلینیک و سالن های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد. محصولات درماهیل دارای قیمتی مناسب و اقتصادی است که برای استفاده در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین منازل بسیار مناسب است. علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیتی خوب و مرغوب است که می تواند در 2 الی 3 جلسه شما را به نتیجه دلخواهتان برساند و یا حداقل نزدیک کند.

کوکتل جوانسازی

به علاوه یک محصول قوی جهت رفع سلولیت یا تجمع چربی اضافی و تقویت گردش خون مویرگی است. عصاره گیاه جینکو نیز از دیگر مواد آنتی اکسیدان موثر در کوکتل فیوژن است که از فعالیت رادیکال های آزاد کاسته و تولید کلاژن ، فیبرونکتین و فیبروبلاست ها را تقویت خواهد کرد. فیوژن Fusion meso به عنوان فرآورده تزریقی ، دربردارنده ی اسید هیالورونیک برای جوان سازی و ویتامینه کردن پوست است. ۴۶ ماده فعال موجود در این کوکتل از اثرگذاری درمانی گوناگونی نظیر پیشگیری از فعالیت رادیکال های آزاد ، بازسازی سلولی ، تحریک و ساخت کلاژن ، رفع چین و چروک ، تقویت پوست و خاصیت ضدالتهابی برخوردار هستند. فیوژن Fusion meso به عنوان فرآورده تزریقی ، توسط ماده ی اسید هیالورونیک تولید شده که سبب آبرسانی ، کاهش چین و چروک و استحکام پوست می شود. ترکیبات موجود در این کوکتل نظیر سیلیکون ساختاری ، کنگر و عصاره گیاهی جینکو جهت حذف چربی ها و مایعات انباشته در اطراف چشم که سبب به وجود آمدن پف دور چشم می گردد کاربردی و مفید می باشد.

cocktail hydrationکوکتل درماهیل اصلی را از فروشگاه زیباشو با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید. گفته می شود که نشانه های بازگو کننده سن یک زن گردن و دست های او هستند. اکنون به لطف درماهیل HSR قادر به جوان سازی دست ها هستیم. دست ها توسط تزریقات مزوتراپی ریز جوان می شوند. این کوکتل مزوتراپی شامل تری پپتید کوپر می باشد که جریان خون در پوست را بهبود می بخشد.فرمول مزوتراپی درماهیل HSR می تواند ظهور خطوط ریز و چروک ها را کاهش دهد. این کوکتل ضدپیری حاوی دکاپپتید- 4 می باشد که التیام زخم را نیز بهبود می دهد. تری پپتید- 6 نیز در بهبود شرایط پوست نقش دارد و به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست کمک می کند. قیمت کوکتل درماهیل اچ اس ار نسبت به کیفیت و کاراریی اش به سایر کوکتل ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب میباشد که از کیفیت بینظیری هم برخوردار میباشند. ما به شما اطمینان میدهیم .: فروشگاه اینترنتی زیباشو :. بهترین منبع برای تهیه وسایل مورد نیاز شماست.

  • نیازی به استراحت بعد از تزریق ندارد
  • از بین برنده لک و آکنه
  • زمان درمان کوتاهتر
  • کوکتل لاغری ایکس بی سی (F-XBC)

cocktail hydrationمیکرونیدلینگ با کوکتل های مزوتراپی، روشی ایمن و موثر بوده و برای هر نوع پوستی مناسب است. با این روش، سلول­های جدید پوست تحریک می­شوند تا به صورت طبیعی، کلاژن و الاستین تولید کنند. زمانی که کلاژن جدید ساخته شود، باعث صاف شدن چین و چروک­ها، تسریع ترمیم زخم و بهبود اسکار (جای زخم) و چندین مزیت درمانی دیگر می­­شود. این امکان وجود دارد که با ترکیب روش میکرونیدلینگ خود با کوکتلهای مزوتراپی، یک درمان پیشرفتهتر و سفارشیتر ایجاد کنیم، که می­تواند بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف کند. مزایای ترکیب میکرونیدلینگ با مزوتراپی چیست؟ چین و چروک را از بین می­برد، اندازه منافذ پوستی را به حداقل می­رساند و باعث افزایش قوام پوست می­شود. باعث تحریک ساخت کلاژن می­شود که باعث جوانسازی پوست می­شود. انواع کوکتل آبرسان فیوژن  درمان هدفمندتری را ارائه می­دهد. باعث بهبودی اسکارهای باقی مانده از جراحی یا آکنه می­شود. میتواند باعث بهبود ظاهر ترک­های پوستی شود. می­تواند به برطرف شدن هایپرپیگمانتاسیون (لکه­های قهوه­ای و ملاسما) کمک کند. می­تواند باعث بهبودی دور چشم شده و خاصیت ارتجاعی این قسمت را افزایش دهد.

  • کم رنگ کردن لکهای پوستی
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • ماه اول : ۴ جلسه به فاصله ی هر هفته یکبار
  • ترمیم جای زخم، اسکار و استرچ مارک
  • تقویت کننده سنتز کلاژن

cocktail hydrationبعد از عمل رولینگ یکی از بهترین گزینه ها کوکتل مو می باشد. این کوکتل ترکیبی از آنتی اکسیدان هایی است. که گردش خون مویرگی را افزایش می دهند و باعث رشد بهتر موها بعد از میکرونیدلینگ می شوند. عناصر موجود در این کوکتل علاوه بر رشد مو به ضخامت ساقه ی مو نیز کمک زیادی می کنند. کوکتل مو برای افرادی که بیماری آلوپسیا دارند یا درگیر ریزش موی سکه ای هستند، نیز مناسب است. این کوکتل ٥ میل است وتعداد مورد استفاده از آن بستگى به حجم استفاده شخص دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ریزش مو و راه های درمان آن می توانید مقاله درمان ریزش مو با میکرونیدلینگ را بخوانید. است. اسکار یا همان جای زخم، منافذ باز پوست، جای جوش و استرچ مارک از مشکلات پوستی شایعی هستند که این کوکتل می تواند از پس درمان آن به خوبی برآید. یکی از مهمترین عناصر موجود در این کوکتل سنتلا اسیاتیکا می باشد.

کوکتل آبرسان مصاحبه دانش

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با  وب سایت خود باشید.

منبع : بیوتی لاولی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.